Podsumowaniem pierwszej edycji „MP Impact 2023®: summit, awards, report” i jednocześnie trzecim elementem projektu jest MP Impact® Report.
W publikacji znajdują się m.in. omówienie zagadnień poruszonych podczas MP Impact® Summit, analiza danych i opinii zbieranych podczas wydarzenia, prezentacja wygranych i nominowanych projektów w MP Impact® Awards.
Podczas debat i prelekcji, które odbyły się w ramach MP Impact® Summit, omówione zostały m.in. wyzwania przemysłu spotkań w 2023 roku, znaczenie i wartość eventów w komunikacji marek, kierunki i narzędzia, które zmieniają projektowanie wydarzeń, pozycja i funkcja event marketingu w połączeniu z innymi kanałami komunikacji, zagadnienie zrównoważonego rozwoju w event marketingu, profil uczestnika wydarzeń czy standardy we współpracy w branży.
Prezentacja zwycięskich i finałowych projektów str. 63 – 74.
Kategoria Inicjatywa
Zwycięzca: Miastotwórcza rola targów, Grupa MTP
Finaliści: Warsztaty Techniki Eventowej (Brill AV Media) i World Tour (Stowarzyszenie na rzecz Edukacji Uczniów, Studentów, Nauczycieli, Profesjonalistów Branży HORECA, Travel oraz MICE Hotelmania, współorganizatorzy: HBX Group, Hotelbeds, BCD Travel).
Kategoria Wydarzenie
Zwycięzca: Konferencja Scena Jutra, Fundacja Scena Jutra
Finaliści: Forum Branży Eventowej (Evential) i Incentive Day 2023 (Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)
Kategoria Kampania
Zwycięzca: Małopolska – cel podróży, Małopolska Organizacja Turystyczna (lider), współorganizatorzy UM Krakowa – Kraków Convention Bureau, UM Województwa Małopolskiego
Finaliści: Kreujemy coś więcej – kampania odpowiedzialny biznes (Arche Hotele) i Poland. More than you expected (Polska Organizacja Turystyczna – Poland Convention Bureau)
Kategoria MICE for Good
Zwycięzca: Gramy w zielone, PTWP Event Center, współorganizator PTWP SA
Finaliści: Green Events – Wrocław (Fundacja Promocji Turystyki Kongresowej Convention Bureau – Wrocław), Meeting Industry Sustainability Forum MISF 2023 (Travel Bidder)